Tyrwään Palloseura P14 etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Sastamala ja pelattava sarja P14 piirisarja. Joukkueeseen kuuluu 19 jäsentä ja kalenterissa on 24 tulevaa treeniä tai peliä.

Tervetuloa Tyrwään Palloseuran P14-joukkueeseen! Pelaamme tavoitteellisesti jalkapalloa unohtamatta hyvää fiilistä ja tekemisen iloa. Treenaamme kesällä 3 kertaa viikossa ja talvella hieman vähemmän. Tervetuloa mukaan!
Lisätietoa toiminnasta joukkueen johtajalta, valmennukselta sekä muilta taustoilta.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 38 minuuttia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.